Yle uutiset selkosuomeksi
Yle Uutiset selkosuomeksi: Suomi 100: Terveisiä Sydneyn Suomi-koulusta: 07.12.2017 11.38
7.12.2017
Suomi-koulujen oppilaat eri puolilta maailmaa lähettävät Suomelle terveisiä..
Yle Uutiset selkosuomeksi: Suomi 100: Terveisiä New Yorkin Suomi-koulusta: 05.12.2017 13.48
5.12.2017
Suomi-koulujen oppilaat eri puolilta maailmaa lähettävät Suomelle terveisiä..
Yle Uutiset selkosuomeksi: Suomi 100: Terveisiä Reykjavikin Suomi-koulusta: 04.12.2017 18.03
4.12.2017
Suomi-koulujen oppilaat eri puolilta maailmaa lähettävät Suomelle terveisiä..
Yle Uutiset selkosuomeksi: Suomi 100: Terveisiä Pekingin Suomi-koulusta: 01.12.2017 17.20
1.12.2017
Suomi-koulujen oppilaat eri puolilta maailmaa lähettävät Suomelle terveisiä..
Yle Uutiset selkosuomeksi: Suomi 100: Terveisiä Ateenan Suomi-koulusta: 30.11.2017 10.39
30.11.2017
Suomi-koulujen oppilaat eri puolilta maailmaa lähettävät Suomelle terveisiä..
Yle Uutiset selkosuomeksi: Suomi 100. Suomi-koulujen opettajat: 29.11.2017 19.41
29.11.2017
Suomi-koulujen taitavat oppilaat ovat tehneet onnitteluvideoita 100-vuotiaa..
Yle Uutiset selkosuomeksi: Suomi 100: Terveisiä Winterthurin Suomi-koulusta: 29.11.2017 14.55
29.11.2017
Suomi-koulujen oppilaat eri puolilta maailmaa lähettävät Suomelle terveisiä..
Yle Uutiset selkosuomeksi: Suomi 100: Suomalainen juttu. Kilpailu katsojille: 28.11.2017 14.49
28.11.2017
"Suomalainen juttu" on selkouutisten sarja Suomen juhlavuonna. Selkouutiste..
Yle Uutiset selkosuomeksi: Suomi 100: Suomalainen juttu. Sää: 27.11.2017 14.43
27.11.2017
Suomessa puhutaan paljon säästä, koska sää kiinnostaa kaikkia suomalaisia. ..
